sobota 24. září 2016

Moje čtecí návyky TAG



1. Máš doma určité místo na čtení?
Teď si asi většina čtenářů bude klepat na čelo, ale já si čtu v pokoji u stolu. Postel je samozřejmě pohodlnější, jenže s tou mám jeden velký problém. Začne se mi chtít spát.

2. Záložka nebo kousek papíru, který se právě válí poblíž?
Vždycky záložka. Nejraději používám magnetické, koupíte je v každém knihkupectví.

3. Můžeš prostě jen tak přestat číst, nebo nejprve dočteš kapitolu?
Když jsem doma, dočtu kapitolu. V autobuse zaklapnu knížku na konci věty.

4. Jíš nebo piješ během čtení?
Čaj nebo kávu si udělám málokdy. A co se týče jídla, tak si čas od času vezmu gumové bonbony. 

5. Posloucháš u čtení hudbu nebo necháváš zapnutou televizi?
Hudbu občas poslouchám, ale nějakou klidnější. Seriál ani film si nepouštím, nedokázala bych se na knížku soustředit.

6. Čteš vždycky jenom jednu knihu, nebo několik naráz?
Jenom jednu. Kdybych jich četla víc, ztratila bych se v nich.

7. Preferuješ čtení doma nebo čteš kdekoliv?
Raději doma. Občas si čtu v autobuse, když mám náladu a zrovna nejsem unavená. Ve škole jsem během čekání na přednášky nikdy moc nečetla, protože lidi nedokázali pochopit, že si čtu a začali na mě mluvit.


8. Čteš nahlas nebo pouze ve své mysli?
Čtu si potichu ve své hlavě. Jako menší jsem si doma často četla nahlas, až se divím, že mě někdo tou knížkou nevzal po hlavě. =D


9. Čteš si některé pasáže dopředu nebo dokonce přeskakuješ kapitoly?
Pokud mě knížka moc nebaví, přistihnu se, jak přeskakuji řádky. Jedná se většinou o zdlouhavé a nezajímavé popisy, kapitoly nevynechávám.

10. Píšeš si do knih?
To rozhodně ne. Pouze v odborných knihách si obyčejnou tužkou podtrhávám důležité informace.

11. Jak často nakupuješ knihy?
Jednou měsíčně. Ráda nakupuji na internetovém knihkupectví bux.cz (Knižní klub), dají se tam sehnat knížky za výhodné ceny. Z kamenných obchodů je to potom Dobrovský.

převzato z KOUZELNÁ KLUBOVNA
zdroj fotografií WEHEARTIT

Žádné komentáře:

Okomentovat